Grzegorz Świadek – wędkarstwo Kraków, łowiska wędkarskie, przynęty wędkarskie, kulki proteinowe, na ryby, naryby, aukcje wędkarskie, wyprawy wędkarskie,spławik, spinning, łowienie ryb, opisy łowisk, zanęty wędkarskie, ryby, szczupak, sum, karp, sandacz, boleń, pstrąg, leszcz, opisy łowisk wędkarskich, łowiska wędkarskie, Polski Związek Wędkarski, adresy PZW, forum wędkarskie, aukcje wędkarskie, wędkarstwo, kazeina, wędkarstwo Kraków, łowiska w Krakowie, spinning, łowienie na spławik, woblery, błystki, twistery, ripery, sklep wędkarski, filmy wędkarskie, echosondy lowrance, elektronika wędkarska, silniki elektryczne, łódki wędkarskie, silniki do łódek, na ryby, portal wędkarski, wyprawy wędkarskie, wyprawy na dorsza, połowy dorsza, jak złowić sandacza, przynęty na pstrąga, wiadomości wędkarskie, wędkarski świat, suma, sandacza, pstrąga, karpia, amura, bolenia, leszcza, wędkarz, Dragon, Jazon, Cormoran, Mikado, Shimano, Konger, York, Daiwa, Robinson, kołowrotki, wędki, spinning, spinningi, karpiówki, karpiówka, Abu-Garcia, muchy, rosówki, hodowla rosówek, czerwone robaki, białe robaki, białych robaków, zanęta na karpie, pstrąg z piekarnika, przepisy z ryb, smażenie ryb, ryby w zalewie, wymiary ochronne ryb, okresy ochronne ryb, podbieraki, haczyki, żyłki, plecionki, wędkarskie, podpórki, kupię, łowinie na groch, pszenica, atraktory zapachowe, kukurydza, sprzedam, dynamiczne piece akumulacyjne inproel, piec akumulacyjny aeg, piece akumulacyjne stiebel eltron, dimplex, ogrzewanie elektryczne, klimatyzatory, klimatyzacja Kraków, w Krakowie

4 kwietnia 2008 - Zakup i przeróbka łódki

04.04.2008
W towarzystwie przyjaciela Maćka Włodka, 3 kwietnia o godzinie 23,30 wyjechaliśmy ze Skawiny w kierunku Chojnic do firmy KRUGER. Po kilku tygodniowych rozmowach i potwierdzeniach z właścicielem powyższej firmy miały być dla mnie przygotowane, nie sklejone ( to było najważniejsze w tym wszystkim gdyż na miejscu miały zostać zamontowane robione na zamówienie specjalne uchwyty do wędek ), dwie łódki z których miałem wybrać szuwarka lub cosmo. Gdy rano przybyliśmy na miejsce okazało się że łódki są lecz już sklejone – a więc wszystkie ustalenia z właścicielem nie były nic warte. Po dłuższej rozmowie zakupiłem łódkę płaskodenną cosmo, na która dostałem 400 złotych upustu.

05.04.2008
W drodze powrotnej 20 km przed Katowicami po raz pierwszy tego dnia odpadło nam koło w przyczepce, na szczęście nic się z łódką nie stało :)

Nie znając się zbytnio na samochodach założyliśmy koło z powrotem co było bardzo dużym błędem gdyż po przejechanych kolejnych 300 metrach znowu odpadło.

Po 30 minutach postoju udało nam się zatrzymać bardzo miłego Pana którego wiedza na temat samochodu znacznie przewyższała naszą. Po szybkich oględzinach przyczepki stwierdził rozerwać łożysko i bez zastępczego dalej nie pojedziemy ( godzina 19 sobota wieczór ). Po kilku minutowej rozmowie stwierdził iż pojedzie do domu ( mieszka około 15 minut drogi od miejsca gdzie staliśmy na poboczu ) bo istnieje prawdopodobieństwo iż posiada takie w domu. Czekając z wielka nadzieją na jego powrót modliliśmy się aby takie łożysko faktycznie posiadał, po niespełna 40 minutach nasz wybawca pojawił się z łożyskami ( 3 dał nam na zapas ) zamontował jedno z nich abyśmy mogli dalej jechać.
PRAGNE TUTAJ SZCZERZE PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC !!
Do Skawiny przybyliśmy o godzinie 22.

06.04.2008
W niedzielę postanowiłem zawieść łódkę do mojej rodziny do Lanckorony, gdzie przy dużej pomocy mojego wujka Ryśka ( no dobra to ja mu pomagałem ) zamontowaliśmy w ciągu dwóch tygodni wszystkie uchwyty z nierdzewki.
Wujek wielkie dzięki za pomoc !! Bez Twojej pomocy bym sobie nie poradził.